Bridge CS6: please offer Finnish language tech/customer support

  • 1
  • Question
  • Updated 4 years ago
  • (Edited)
Myytte suomenkielistä ohjelmaversiota, mutta ette anna suomenkielellä tuotetukea. Miksi? Minulla on Adobe Bridge CS6 jumissa. Ohjelma pyytää tyhjentämään välimuistin, mutta se ei tyhjene vaikka kuinka yrittää. Ohjelmaa ei voi myöskään poistaa ja asentaa uudelleen, koska se on jumissa. Soitin tuotetukeen. Siellä vastaa fiksun ja kiltin oloinen kaveri, joka puhuu intialaisella aksentilla englantia. En ymmärrä hänen puhettaan riittävän hyvin. Hän halusi yhteyttä koneeseeni, jotta hän voi korjata ongelman koneeltani. Minulla on uusin Mac käyttöliittymä. En osaa enkä oikein uskallakkaan purkaa tämän tieturvaa, joka olisi etätyöskentelyn edellytys. Olen käyttänyt ohjelmianne kauan. Aikaisemmin olen saanut asiantuntemusta suomenkielellä. Ongelmat ovat poistuneet hetkessä. Olen nyt ilman Bridgeä, vaikka olen maksanut siitä teille mielestäni korkean hinnan. Intialaisen kanssa kommunikointi ei suju, ellei asiakas osaa ulkoa ohjelman rakennetta englannikielisisin termein.
Photo of Pekka Agarth

Pekka Agarth

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes
  • frustrated

Posted 4 years ago

  • 1
Photo of Jeffrey Tranberry

Jeffrey Tranberry, Sr. Product Manager, Digital Imaging

  • 13977 Posts
  • 1671 Reply Likes
Olen pyytänyt Suomen puhuja ottaa sinuun yhteyttä.

Translated via: http://translate.google.com/
Photo of Pekka Agarth

Pekka Agarth

  • 3 Posts
  • 0 Reply Likes
This reply was created from a merged topic originally titled
Adode Bridge CS6 is locked in my iMac 10.9.2.


Feedback: You sell programs in Finnish language, but your customer service is only in English and only with an Indian accent. For a Finnish people is is very hard to understand. You have promised to help me several weeks ago, but nothing happens. My Bridge in iMac is totally locked. I am frustrated.